PROTOKOL O VYBAVENÍ REKLAMÁCIE
Internetového obchodu www.alkac.sk
Mgr. Ivana Lučanská, 03601 Martin, Východná 3904/9, Slovenská republika
Číslo reklamácie:
Dátum prijatia: Dátum vybavenia:
Reklamácia: □ bola uznaná □ nebola uznaná
Spôsob vybavenia reklamácie v prípade jej uznania:
□ výmena za nový kus
□ vrátenie peňazí
□ Zľava z kúpnej ceny
□ Oprava: ..............................................................................................................................
□ Iné:......................................................................................................................................
Vyjadrenie predávajúceho:
V prípade neuznania reklamácie, môžete sa obrátiť na vykonanie odborného posúdenia na:
................................................................................................................................................
V prípade neuznania reklamácie, ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, tvorí prílohu tohto protokolu odborné posúdenie.
………………………………
Pečiatka a podpis
Stiahnúť môžete tu: https://www.alkac.sk/img/cms/5-Protokol_o_vybavení_reklamácie_v1.pdf